کد خبر : 627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۳۵

درخشش دانش آموزان نیشابوری در جشنواره نوجوان خوارزمی

درخشش دانش آموزان نیشابوری در جشنواره نوجوان خوارزمی
دانش آموزان نیشابوری موفق به کسب 10 مقام برتر کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در گفتگو با عطارنیوز با بیان اینکه دانش آموزان نیشابوری موفق به کسب 10 مقام برتر کشوری شدند، بیان داشت: این دانش آموزان توانسته‌اند در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، مناظره، برنامه‌نویسی و بازارچه برای نیشابور افتخار آفرین باشند.

سیدمهدی قاضی کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری در رشته های مختلف در این جشنواره را یک توفیق بی‌نظیر دانست و گفت: بهتر از این موفقیت، حضور پر شور دانش آموزان و مشارکت در برنامه مختلف علمی و پژوهشی آنها در بخش‌های مختلف است.
وی با اشاره به رشد سه برابری مقام‌های کسب شده نسبت به سنوات گذشته، افزود: این مسابقات و جشنواره‌ها، فرصت رشد و شکوفایی استعداد‌ها در دانش‌آموزان را فراهم کرده و می‌تواند تاثیرات به سزایی در انگیزه بخشی دانش‌آموزان داشته باشد.
وی اضافه کرد: شهرستان نیشابور به جهت قدمت و استعدادهای خوبی که دارد، دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و باید شان و منزلت این جایگاه با تلاش و کوشش شما همواره حفظ گردد.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: یک ششم مقام‌های کشوری در سطح استان خراسان رضوی توسط دانش آموزان نیشابور به دست آمده و این یک آغاز برای پویایی توانمندی دانش آموزان به شماره می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.