کد خبر : 419
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

نجات معجزه‌آسای دو کارگر از میان شعله‌های آتش در نیشابور

نجات معجزه‌آسای دو کارگر از میان شعله‌های آتش در نیشابور
سرعت عمل و تلاش به موقع آتش‌نشانان نیشابوری موجب نجات معجزه آسای دو کارگر ساختمانی از میان شعله‌های آتش در یک واحد تجاری در حال ساخت شد.

به گزارش «عطارنیوز»؛ مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: عصر امروز با اعلام آتش سوزی یک واحد تجاری در حال ساخت در خیابان قدس جنوبی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله تیم حریق ایستگاه شهید درودی به محل اعزام شد.
رسول سلیمانی علت حریق را جوشکاری دو کارگر ساختمانی در داخل یک واحد تجاری در حال ساخت و پرتاب جرقه‌های حاصل از جوشکاری بر روی یونولیت و مواد قابل اشتعال داخل این واحد اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه کارگران یاد شده کرکره‌های ورودی این واحد را پایین کشیده و در داخل مشغول کار بودند، افزود: با سرایت آتش به مواد قابل اشتعال در فاصله‌ای کوتاه، حجم حریق افزایش پیدا کرده که خوشبختانه با رسیدن آتش‌نشانان بلافاصله درب کرکره‌ای برش داده شده و در کوتاهترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش مهار می‌شود.
سلیمانی بیان داشت: این دو کارگر که در داخل واحد تجاری مزبور و در محاصره شعله‌های محبوس شده بودند با سرعت عمل آتش‌نشانان به صورت معجزه آسایی نجات یافته و فقط دچار سوختگی اندکی شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.