کد خبر : 473
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۵۱

نوسازی بخش قلب بيمارستان ۲۲ بهمن نیشابور

نوسازی بخش قلب بيمارستان ۲۲ بهمن نیشابور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در راستای نوسازی بخش قلب بیمارستان 22 بهمن نیشابور، تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و مجمع خیرین سلامت به منظور بهبود خدمات درمانی در این بخش حیاتی منعقد شد.

به گزارش «عطارنیوز»؛ محمدرضا مجدی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه به منظور نوسازی بخش قلب بیمارستان با استفاده از منابع و امکانات خیرین سلامت، شامل فنی، مالی و نیروی انسانی اجرا می‌شود، بیان داشت: عملیات ساختمانی و تأسیسات برقی و مکانیکی این بخش، یک ماه پس از تحویل ساختمان، انجام خواهد شدو مقرر گردید در نیمه اول مهرماه سال جاری ساختمان مذکور تحویل پیمانکاران مورد تایید مجمع خیرین سلامت شود.
وی خاطر نشان کرد: مجمع خیرین سلامت متعهد شده است که تمامی اعتبار لازم برای این پروژه را تأمین کند و همکاری لازم را برای اجرای به موقع آن ارائه دهد. دانشگاه نیز مسئولیت نظارت بر پروژه و تجهیز و راه‌اندازی مجدد ساختمان را بر عهده خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: بخش قلب مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن با زیر بنای 464 متر که به دلیل فرسودگی نیازمند بازسازی بود، با حمایت خیرین سلامت نیشابوری، بار دیگر به ارائه خدماتی همچون تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، مراقبت‌های ویژه قلب، تست‌های تشخیصی، پیشگیری و مشاوره و توانبخشی قلب به مردم منطقه ادامه خواهد داد. این پروژه با رویکرد ارتقای خدمات ایمن و افزایش رضایتمندی بیماران و شهروندان انجام می‌شود و نشان‌دهنده همبستگی و مسئولیت اجتماعی خیرین در حوزه سلامت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.