کد خبر : 619
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبر داد:

كلاهبرداري ۲۱ ميلياردي نتيجه اعتماد بیجا در نیشابور

كلاهبرداري ۲۱ ميلياردي نتيجه اعتماد بیجا در نیشابور
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی متهمي خبر داد که با ترفند اعطاي وام اقدام به کلاهبرداری ۲۱ میلیارد ریالی از یک شهروند کرده بود.

سرهنگ حسین احمدی در گفتگو با عطارنیوز اظهار داشت: با مراجعه يکی از شهروندان به پلیس فتا نیشابور و ارائه شکوائیه خود، در خصوص اینکه مبلغ ۲۱ میلیارد ریال از حساب بانکی وي به صورت غیر مجاز برداشت شده است بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وي با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد وی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی در خصوص آگهي دريافت وام آشنا شده بود، افزود: متهم با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، مشخصات حساب را دریافت کرده و در ادامه مبلغ ۲۱ میلیارد ریال از حسابش برداشت شده است.

سرهنگ احمدی با اشاره به شناسایی متهم در شهرستانی دیگر گفت: خوشبختانه با تلاش و پيگيری‌های دقیق و اقدام به موقع و سریع کارشناسان پلیس فتا و انجام هماهنگی‌های قضايي مبلغ حدود ۱۵ میلیارد ریال به حساب مالباخته برگشت داده شد و پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به صورت نيابتي به دادسراي مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی نیشابور خطاب به شهروندان بیان داشت: ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بيجا می‌تواند عواقب جبران ناپذير‌ را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد.
انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.